Merhabalar anneler 🌸 Geçen hafta perşembe günü düştüm ayağım kırıldı. Çok şükür bebeğimde bir sıkıntı olmadı. 6.günüm ayağım hala alçıda ameliyat olmam gerekli mi onu araştırıyoruz. Her doktor farklı şey diyor. Kadın doğum doktorum doğum için bebeğin sağlığı iyi normal dersen normal de yaparız diyor. Ayağım çok kötü yalnız ağrısı fazla ve alçıda. Sezeryan olsam sonrasında yürüyüş yaptırıyorlar ama ayağımın üstüne basmam yasak. Çaresiz kaldım ne yapacağımı bilmiyorum. Sizlere sormak istiyorum siz olsanız ne yapardınız? Bu arada Rabbim kimseye göstermesin zor zamanlar yaşıyorum herkes kucağına sağlıklı şekilde almayı nasip etsin sizlerde sağlıklı olun 🌸