Kızlar cuma serklaj ameliyatı oldum , 2 gündür kaşıntı var genital bölgesinde , hastanemi aradım hemşire Travocort krem ve fitil yazdı . Ben tüp bebekle hamile kaldığım için çok ilaç kullanıyorum bunların zararı olur mu kullanan var mı ? Doğal nasıl geçirebilirim 😞