Kızlar 1 haftadır ishalim, çok detaya girmek midenizi bulandırmak asla istemiyorum. Ama bildiğiniz su ve simsiyah. Demir ilacından dolayı rengi böyle biliyorum ama karın ağrısı ve ishalin sebebi ne olabilir.. yediğinizden demeyin cünkü sırf bu yüzden yağlı hiçbişey yemiyorum. Korkmalı mıyım? 28 haftalıgım. Ve ara ara karnıma regl olacakmısım gibi bir ağrı giriyor