Benim bebeğim de aynı :( 32. Haftaya kadar her şey normaldi şimdi 2 hafta geriden takip ediyor. 33+1’de gittiğimde 1800 gramdı. Plasenta yaşlanması varmış bebek yeterince gelişmeyecek sanırım. Doktor 37. Haftayı görebilirsek o zaman alırım diyo. Bilemiyorum, gerçekten üzüldüm