Aycin_ 13+4 üz bugün green therapy markasıyla saçımı boyamak istiyorum saç boyayan yada bu markayı kullanıp boyayan var mı?
Brckose61 Aycin_ Ben kullandım boyaya alışkın olduğu icin saçım diplerim inanılmaz kaşındı dayanamadım ben de bu markayla boyadım. Bu arada boyaya alerjimde var ama bu marka alerji yapmadı 😊
Aycin_ Brckose61 benimde gri siyah boyadım kulak arkam griydi şimdi aktı ve sapsarı çok çirkin bir hal aldı 😂🤷
Brckose61 Aycin_ yanlış hatırlamıyorsam 13 üncü haftadayken 😄 dayanamadım artik ya bitli gibi inanılmaz kafamı kaşıyordum millet soruyordu heheh