kizlar kendim bebegime kapı süsü yapmaya karar verdim . bekarken etamen seccade falan yapmıştım ama unutmusum saniirm ya da harf yapmak zor. kızımın adı Âmine . elimde şablon yok A harfini kac kez yapmaya calistim bir türlü olmadı intetnette sayıyla yapılan harf buldum ama hep küçük boy etamin için benjmki baya büyük a yı büyük yaparsam digerleri sığmıyor