Oykusy7 Arkadaşlar son 1 haftadir kilodum sürekli islak.. bu amniyon sıvısı azalanlarda böyle bir deneyim var mi? Bu cuma ebe randevum var kendisine soracağım da o zamana kadar beklicem mecbur😑
biranneeeeeee Oykusy7 bende akıntı çoktu sarı renkte oluyordu enfeksiyon çıktı. Sıvı iyiydi ama sıkıntı yoktu çok şükür
benimmdunyamm Oykusy7 benimde sürekli ıslak doktora söyledim eğer sızıntı olsa suyunda azalma olur suyunda sıkıntı yok dedi
Serap2602 Oykusy7 benim de öyle ama dün doktora gittiğimde suyumun gayet iyi olduğunu bir sorun olmadığını söyledi
Oykusy7 biranneeeeeee geçmiş olsun ya bendeki sarı değil beyazimsi ama ciş gibi ya o yuzden endiseleniyorum hani bazi insanlarda sivi yavas yavas akıyor ya ondan soruyorum aslinda
Esilam42 Oykusy7 korkuyorsun bu kadar cumayı neden bekliyosun 🙄🙄 kadın doğum aciline gitsen iyi olur en azından için ferahlar
Oykusy7 benimmdunyamm çok teşekkür ederim biraz rahatladim cumayi iple çekiyorum en son suyumda sorun yoktu
Esilam42 Oykusy7 yaaa🥺🥺 kusura bakma bilemedim ama yinede birşey yoktur dua et 🤲🤲 Bebişlerimiz Rabbimize emanet olsun 🤲🤲❤️❤️❤️
Tekkan34 Aynisi bende de oldu soracaktım dr muayene etti suyun iyi dedi çok şükür bende sormadım demekki normal süreç açıkçası bende çok endişelendim