Ant07 en pahalı kremleri kullandım hiçbir etkisi yok. Sadece anlık nemlendirme. 24 saat krem süremeyecegimize göre . Canım genetik yapıya bağlı. Ben çatır çatır çatladım hemde son 1 ay hiç kilo almamama rağmen. Sadece daha aşırı olmaması adına Bebe yağı sürmeye başladım. Thé Bady shopun kaç kutu kremi bitti hepsi boşuna israf . Genetik bu işler