Bende ilk çocuğumu 36dgrdum 28 haftada 2xnm acıkma ve rahm ağzı kisaligim 13kasar düşmüştü yatarak 36da çok şükür smdi 34haftalfgm 32haftaya kadar HC ksalik olmadı 1hafta önce kasilmam vardı korktum gttim kısalmış rahim ağzı dnleniyorum inşallah 37 haftayi görün die dua ediyorum inşallah vaktinde sağlıkla doğum yapriz