Night Durummmmmmm kilosu boyu haftasına göre azdır belki ondandır ama bu kötü bir şey değil banada iri doğacak 1 hafta önden gidiyor dediler
Omerin-annesi Durummmmmmm doktorların da yanılma payı oluyo kuzum merak etme bana 3400 denildi 4100 doğdu bebeğim sağlıklı olsun yeter kilo dediğin nedir alınır
Durummmmmmm Teşekkürler biraz korktum direnci düşük dedi ama sonra normal dedi Allah’a şükür küçük dogucak dedi
Saaki Durummmmmmm benim bebişim 38. hafta 2900 gözüküyordu 2700 doğdu kafana takma canım Allah sağlık sıhhat versin kilo bu aldırilir ☺️❤️
aslhankrhan94 Durummmmmmm Benim bebeğim 36.haftada 2500 kilo. Aynı şeyleri bana da söyledi. Sağlıklı olsun sağlıkla doğsun kilo alınır 🥰 Ki 40.haftaya kadar 3′ü geçer merak etmeyin 🌼🤗
Durummmmmmm Sağlıkla kucağıma alayımda kızımı başka birşey istemiyorum zaten teşekkürler içim rahatladı biraz
Elvanguzel Durummmmmmm benim kızımda minyon doğdu normal olması gerekenden kısa ve zayıf anlamına geliyor ama bu genetik anne baba dan biri öyledir mutlaka o yüzden korkulacak birşey değil sağlıklı olsunlar yeter çok tatlı oluyor minyon minnoşlar 🥰🌹