Essesss Kızlar 12+5 haftalık ikiz hamileyim dün geceden beri boğazım ağrıyor yutkunmakta zorluk çekiyorum gece de tam uyuyamadım galiba soğuk algınlığı geçiriyorum ne yapsam iyi gelir ? İlk hamileliğim bitki çayı falan da içemiyorum nasıl yumuşar boğazım
Night Essesss ıhlamur içebilirsin canım bana doktorum ıhlamur olur demişti ama çok kötüleşirsen de doktora git bence ben önce nezle olmuştum sonra sinüzite çevirmişti doktor bu kendiliğinden geçen bir şey değil dedi vücüttaki herhangi bir enfeksiyon bebeğe zarar verir dedi. Augmentin adlı bir antibiyotik verdi hamilelere zararı yok. Ama benim felaket ağrım vardı mecburdum zaten sen bak durumuna kötüleşirse geçmezse kendiliğinden ilaç kullanmaktan çekinme
Sedaerbil Essesss bn bir ay cektim cnm o hastalıgı.doktor antibiyotik verdi geçti ama snra tekrardan yeniledi.gnde bir bak ıhlamur iç cok iyi geliyo.bide eger iş yapmakdan zorsunuyorsan yoruluyorsan yapma . Acil bi parol serum yapıp gnderdi 15 gn de acile gidip geldim
CansuDRY Essesss Cistus pastil çok iyi geliyor. Doktorumun tavsiyesiyle kullandım hamileliğimde. Hamileler kullanabiliyor, demişti.
Essesss Night valla bilmiyorum ya burnumda sızlıyor gibi artık öyle yapayım birde tüp bebekle hamile kaldım insan daha fazla korkuyor
Berna0000 Night peki kadın doğum doktorunuza mı gittiniz farklı mı bir bölünmemi ? Bende nezle oldum hapşırık burun akıntısı var boğazım acımıyor dün doktoruma söyledim grip oldum sanırım dedim ağırlaşırsam gelirim demiştim parol kullanabilirsin dedi o da gelebilirsin dedi acaba yarın gidip ona mı muane olayım ?
Night Berna0000 Kulak burun boğaz bölümüne gittim oda bana gebeliğe uygun ilaç yazdı sonra kadın doğum doktoruma da bilgi verdim oda onay verdi o şekilde oldu