Merhaba anneler sizinde başınıza geldi mi bilmiyorum ama ilk hamilelik,ilk acemilik diyebilirim.
Bugün kontrole gittim. 32 haftalık hamileyim ancak 34 hafta çıkıyor ultrasonda böyle önden giden hamileler var mı? Şekerde problem yok ama gelişimi önden gitmesi için doktor telaş yaptırıyor böyle olanlar var mı aramızda?