cicekecm24 24+3 hamileyim ayaklarım aşırı şişiyor ayakta çalışıyorum kapalı ayakkabı zorunlu şirketim bana yıllık izin vermiyor nasıl yol izlemeyeliyim sizce? heyet raporu alabilir miyim