Symnrsbaby açıkcası kırkım çıkana kadar kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum malum çok savunmasız bir birey ve ortalıkta bu kadar hastalık 😷 hastanede özel olduğu için zaten kalabalık kabul etmiyor. 40’ı çıkınca Allah nasip ederse mevlid okutmayı düşünüyorum, eşimin amcası aşçı pilav üstü döner, ayran ve baklava dağıtıp dua okutacağız inşallah 🙏🏻 bende kutulu Yasinler oluyor ya onlardan yaptırdım içinde tesbihte var üzerinde Yiğit Efe’nin mevlid hatırası yazıyor birde açacak şeklinde magnet yaptırıyorum ayetel kürsü yazıyor üzerinde yine Yiğit Efe’nin mevlid hatırası diye, hoş ve kullanışlı hediyeler diye düşünüyorum fikir olur belki🥰🌺