Kızlar ben 2 ay önce 4 aylık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum aynı zamanda da bebeğimin kafası ödem toplamıştı şuan da da 4 haftalık gebeyim hemm çok mutluyum hemde için de endişe var acaba yine kafası ödem toplar mi yine sorun olur mu. Kızlar sizinde hiç başınızdan geçmis olan var mı ve ya bir tanıdıginizin ilk bebeği hasta olupta sonraki gebeliğin sağlıklı olduğu içim ferahlasin azıcık 😑