eslemsi bazen destek istemek herkesin hakkı ki , ev hanımlıgı artı annesin çok daha zor, çalışan kadın para getirdiği için belki hakkı gibi düşünülüyor ancak sen çalışsan hem eve yardımcı hem çocuga bakıcı lazım benden çok daha fazlasını kazandırıyorsun hem ailene hem aile bütçene ..bu kadar yorulmamalı bir anne 💕