Ykalkn Merhabalaaar, biz bugün 28+5 olduk 🐣 Doktor kontrolümüz vardı 1.300 gr olmuşuz 🧿🍀🥹 Sizin bebişleriniz kaç haftalık, kaç kilolar 🌸 Buyrun sohbete 🐞
Busssx Ykalkn 26 da 1150 çıkmıştı bizimki de şimdi 30+3 olduk haftaya gitmeyi düşünüyorum bakalım ne kadar büyüdük 🥰
Kubra1999 Ykalkn bu tarz post açmayın bence beni yanlis anlamayın ama alttaki bayan kendi cocugunu sizinle kiyaslayip üzüldü ve bir çok kişi de böyle olmuş olabilir canim
Busssx smallbaby Doktorunuzun dediği gerçek olandır sanırım her doktorun hafta ile uyum yorumu farklı sağlıklı olduktan sonra tombiş yada minyon olmasının ne önemi var siz ve bebeğiniz iyi olduktan sonra gerisi önemsiz 💐
smallbaby Kubra1999 yok yok sorun deyil bacım benim sıkıntım erken doğum olursa çok küçük olur diye ilk çocuumuda erken doğurdum küçücüktü çok zorlandım o yüzden hepimizinki sağlıklı doğar kucağımızı doldurur inşaallah🤲🏻🤲🏻
smallbaby Busssx aslında kıyaslama yapmam doğunca büyür sonuçta ama erken doğum olursa sıkıntı diye düşündüm hem erkenci hemde ufacık olursa diye bugünlerde takıyorum biraz annelik işte sonuçta herkesin genetiği farklı
Busssx smallbaby Kesinlikle genetikle alakalı bende eşimde 4 kilo üzeri doğmuşuz hatta eşim 5 kg doğmuş 😅 Erken doğumla ilgili doktorunuz birşey demediyse kendinize de bebeği de strese hiç sokmayın bence ☺️