Bt1200 ben yaşadım canım. Daha önce 2 kaybım vardı çok korkumuştum yine mi aynı şey olucak diye. 5. Haftamdayım peçeteye pembe şekilde geldi. Hemen doktoruma gönderdim foto çekip. Sonra baktı kese yerinde ve büyümüş dedi. İçim rahatladı. Zaten en başından beri progestan kullanıyordum ağızdan. İğne oldum 1 tane proluton depot tu sanırım. Hafifletti. Ama hala idrar sonrası minik minik geliyor . Yarın randevun var sorucam ama kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti. Yinede siz hemen doktorunuzla görüşün🙏