Umran__37 09Tugba_0909 benim hic bole bisey basima gelmedi siz bi doktora gorunun bence belki mantar olabilir gecmiyosa eger
HilalEyce 09Tugba_0909 ben de bakteri çıkmıştı tek dozluk ilaç içtim ve düzeldi doktorunuz ya da aile hekiminizi den test isteyince bence
09Tugba_0909 Umran__37 benim iki üç gündür kaşıntı var ama şiddetli bir şekilde değil dokunmadigim sürece biseu olmuyor
HilalEyce 09Tugba_0909 benim de şiddetli sürekli olan kaşıntım yoktu. Hatta önemsemedim. Genel bir test verince orda çıkmıştı.
Eslemdemr0309 Benim 1 haftadır var ve çok tatlı bi şekilde kaşınıyor 9 günüm kaldı bebek asagiya indigi icin idrara sürekli çıkıyorum artık mesaneme baskı yaptığı icin sürekli tuvalete çıkmaktan düşünüyorum 🤷🏻♀️
Patito__ 09Tugba_0909 bnde vardi iki kez yasadm birinde kullandgm ilactn mantar olmstm birinde de enfeksion olmus gorun mtlaka kasinti varsa birsy vrdir