20tugba ben de yaşadım aynı durumu sadece kese görünüyordu ben yasadigimda yerleşme kanaması yada düşüktür dedi doktor bunu en iyi anlamanın yolu kalp seslerini duymak dedi 7. Haftamda bebeğin kalp seslerini duyduk ve yerleşme kanaması olduğunu söyledi (kanama diye geçiyor ama adet kanaması gibi degil kahverengimsi bi akıntı adetin son günlerinde olan gibi kırmızı adet kanamasi gibi kanaman olmadigi surece korkma demisti doktorum) 1 ay kadar sürdü ve gecti bebek kanaldan Rahime inerken olurmus oyle. Şuan 35 haftalık hamileyim Allahın izniyle birsey olmaz, içini ferah tut sağlıcakla yavruna kavuş 😇