Tubaraf Selam kızlar bugun kontrole gttm 38+4 um sancım yoktu doktor çatı muaynesnı pzts gunune bıraktı.Sizce normal mi?
Epelinkiran Ne kadar geö yapılırsa o kadar doğru sonuç veriyomş. Yani sancınız fln olduğunda rahim yumuşuyo ondan bazı doktorlar en son doğuma geldiğinde yapıyo