miniksen Pazartesi günü tamda 37+3 te doğdu oğlum. İlk oğlum 39da doğduğu için 37 cok erken gibi gelmişti bana. Bebeğin ve senin sağlığınla alakalı bir durum yok, sadece gebelikten yorulduğun için doğurmak istiyorsan bence 1 hafta daha sık dişini, bebek anne karnında bir gün bile kalsa gelişimi için çok önemliymiş canım. Sağlıkla kucağına alırsın insallah yavrunu❤