Geçen gün makineye battaniye atmıştım sonra işe git gel misafir geldi üst üste derken ben onu orada unuttum 2 gün boyunca ve ıslak çamaşır kokmuş tekrar yıkadım koku tam geçmedi makineyi boş çalıştırdım sonra birde tambur temizlemeye aldım tek kullanımlık makine temizleme deterjanıyla yıkadım şimdi çamaşır yıkadığımda o ıslak koku yok ama hiçbir şekilde vernel kokusu kalmıyor çamaşırda ondan önce kapağı açar açmaz eve yayılırdı şimdi kıyafetleri burnuma yapıştırıp kokluyorum yine de yok birde vernelim konsantre ona rağmen koku yok ne yapmam lazım