QUEEN088 Kızlar 9+6yım ama rahimime baskı var yani taş gibi hiss ediyorum.Normalmi?Bu haftada olması,,?😩
Bkyya QUEEN088 daha yeni ya yerleşmeye bağlı olabilir çok rahatsız hissedersen Bi doktorunla görüş bakalım
benimmdunyamm QUEEN088 o baskı hissi iğrenç birşey ben yuruyemiyordum bile 20 haftama kadar magnezyum başladı da geçti
Denizyldzm QUEEN088 baskı hissi bazen idrar yolları enfeksiyonu olabiliyor bence bi tahlil verin bnim 20.haftada olmuştu sürekli lavaboya gidip geldim doktor tahlil istedi ilaç kullandım
QUEEN088 Bkyya 2 gündü böyle kendimi qarip hiss ediyom.Tuvalete çok sık sık gidiyorum Ağrım yok sadəcə baskı hissi var☹️
Bkyya QUEEN088 bende tuvalete çok sık çıkıyordum bende baskı gibi değil de adet ağrısı gibi ağrılar oluyordu yerleşmeye bağlı olabilir demişlerdi biraz uzan dinlen kendini çok yorma bakalım geçmezde seni zorlamaya devam ederse git mutlaka
Umran__37 benimmdunyamm banada magnezgum onerdi isim vermedi benimde cati kemiklerim aciliyo cok agrim oluyo
Gzmmtrkmn Rav-Ebu haftalarımız aynı benimde bayramdan sonra sezeryan, Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏
Rav-Ebu Gzmmtrkmn size gün verildi mi? Bana daha birşey söylenmedi ama benim tahminim 18-25 temmuz arası alır sanırım.