Zlhrsln ilk çatı muaynesinde acıyor evet ama kendimizi kastığınız için oluyormus benim ilk muayenemde gözüm kararmıştı 2. Muayenemde çok fazla acımadı ve çatı muaynesini yapana da bağlı ilk hemşire yaptı baya acımasızdı o ikincisini doktorum yapmıştı yani demem o ki ilk muaynede acıyor