Sem7 yani açıkçası bu durumla karşı karşıya kalan çok kişi gördüm ama hiç cerrahi müdehaleye gerek olduğunu duymadım. Kendi kendine geçebilecek bir durum diye biliyorum bir nevi ödem, tek doktora bağlı kalmayın da ne olur ne olmaz boşuna cerrahi müdehale yaptırmak zorunda da kalmayın, çok geçmiş olsun 🙏🏼