Yldzlr Bebeğim 33 +6 da 2300 gr dı. Bana az geldi. Sizce normal mi? Suan 34+4 hala dogum pozisyonunda degil. Doktor duzelmezse sezeryan olacak dedi. Sızın bebekleriniz ne zaman döndü?
Begumergun Yldzlr ben 29. Haftamda gittiğimde dönmüştü ama son anda dönenler bile var. Youtube falan videolar var onlara bakıp evde yapabilirsin belki yardımcı olur