Merhaba bugün doktor randevum vardı , 37 haftalık hamileyim bana bebeğin iki hafta geriden geldiğini söyledi kilosu da 2800 dedi daha önce hep normal diyorlardı niye böyle dedi anlamadım , haftaya tekrardan gel kontrol edicez dedi biraz korktum zaten tam bilgilendirme yapmadan diğer hastayı odaya çağırdı hemen çıkmak zorunda kaldım daha önce bu durumla karşılaşan oldu mu beslenme ile mı ilgili bu