Ayse11205 Merhaba hanımlar ben sivasta yaşıyorum eğer nasipse doğum için bu doktoru düşünüyorum aranızda bilgisi olan var mı yada o doktorda doğum yapan memnun olan varsa yazarmısınız çok naif çok iyi bi doktor dendi tecrübelerinizi merak ediyorum☺️
Kaderkrkmz Ayse11205 dün gittim sultan hanıma ilk muayenemdi gayet güler yüzlü naif bir doktor ultrasona da uzun uzun baktı ilgisi de güzeldi sadece renkli ultrason vermedi onu da daha önceki kontrollerimde aldığım için sorun etmedim doğumum da aynı şekilde sultan hanımda olacak kısmetse😊
suslubocu Ayse11205 ilk doğumumu yaptırdı. Sezeryan istiyorsanız iyi doktor normal doğum iatiyorsanız kesinlikle desteklemeyen bir doktor. Çok sessiz sakin ben biraz daha hareketli konuşkan olmasını tercih ederdim. Normal başlayan doğumum sezeryana döndü sezeryanda ve sonrasında sıkıntı yaşamadım ama çok pişmanım one gittiğime şimdi kerime hanıma gidiyorum
esradgn123 Ayse11205 Doğum yapmadım henüz en son 14. Haftada ona kontrole gitmeyi bıraktım Şu an Kerime Hanım a gidiyorum
Ayse11205 Kaderkrkmz çok saolun sonucta özel hastane ve hem kendinizi hem bebeği düşünüyoruz hepimiz ve en önemlisi doğum süreci o yüzden merak ettim gitmeden araştırmak istedim şikayeti olan yada doğumda veya sonrasında sorunu olan varmı dıye☺️
esradgn123 Ayse11205 Kanamam lekelenmem oluyordu her seferinde söylüyordum Normal diyordu sürekli İçim rahat etmedi değiştirdim
Kaderkrkmz Ayse11205 haklısınız tabiki, bende ilk defa gittim ama şimdilik bi sıkıntımız yok inşallah hayırlısıyla doğumlarımızı da sorunsuz yaparız🌸
Busra0912 Bende sultan hanıma gidiyorum en başından beri suan 34. 4 haftalık oldum ve sultan hanımda doğum yapacagım. İlgili naif bir doktor
Ayse11205 Busra0912 teşekkürederim gerçekten içim rahatlıyo doğum sonrasıda görüşleriniz merak ediyorum umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız miniğinizi 😇
Ayse11205 Kaderkrkmz ben suşehrinde oturuyorum hayırlı sağlıklı doğumlarımız olur inşallah hepimizin duacısıyım☺️
Ayse11205 suslubocu çok saolun geekten çok yardımcı oluyosunuz yorumlarınızla bende yarın ilk randevuma gidicem inşallah iyidir daha önce 2 düşüğüm oldu biraz korkuyorum doktorda önemli tabi
Ayse11205 Tuba_58 evet gittim şimdilik çok memnunum tavsiye ediyorum ilgili anlayışlı ben sevdim memnun kalırsınız bence