M-r-ve Özellikle avm girişlerinde bulunan cihazlar gebelikte zararlı mı? Çantaları koyduğumuz cihazın üzerinde radyosyan uyarısı var.xray cihazıda hemen yanında..
MeyraEylulBallisi M-r-ve ben havalimanında bebeğimi geçirmek istemediğimi söylemiştim. 3 aylıktı bebeğim. Eşime vereyim ben ayrı geçeyim demiştim. Oradaki güvenlin onun zararsız olduğunu zararlı olanın çantaların, bavulların geçtiği yerin olduğunu söylemişti ve zorunlu diyio bebeğimide xrayden geçirmek zorunda kalmıştım. Ne kadar doğru bilemiyorum ama öyleymiş.
Ebbruc M-r-ve ben 5 haftalık ve 6 haftalıkken uçağa bindim herhangi bi sorun olmadı, bana da havaalanında çantaların vs koyulduğu cihazın daha zararlı olduğundan bahsetti polisler, avmlerde hamileyseniz vs geçmek istemediğinizi belirtebilirsiniz xrayden
Begumergun M-r-ve avmde hamileyken x raydan geçmeni istemiyolarar zaten ben en başında beri hiç geçmedim hep yan tarafından geçtim ne olur ne olmaz diye
KeremikoBayky M-r-ve metal dedektörleri değil ama xray zararlı. Ben avm de çalışıyorum her sabah elle üst araması istiyorum o şekilde giryorum. Metrolara girerkende var dikkat edin ve havalimanı tabi
lavanta35 Ben cezaevinde çalışıyorum 5 aydır her gün geçmek zorundayım bi sıkıntı yaşamadım doktorum da zararlı olmadığını söyledi