Sdt3456 belfıtığı olan biri olarak söylüyorum bacağa vuruyo evet özellikle sağ tarafta oluyor 20. Haftalara kadar bi sıkıntım yoktu sonra bir gün aniden belim tuttu ve tam 25 gün sürdü agladığım geceler oldu sağımdan soluma dönemiyodum doktora gittim gebeyken mr cekilmiyor iğne yapılmıyor ilaç sürülmüyor çok oturma cok ayakta kalma cok yatma herşey dengeli olsun bide sıcak tut dedi sıcak su torbası koydum belime bi süre sonra geçti şükür ve malesef 32. Haftamda tekrar basladı suan 34 üm yine acı cekiyorum sıcak su torbası falan yapıorum sadece elimden bişe gelmiyo Allah hepimizin yardımcısı olsun🥹