Oznur663 Hanımlar karnimizin catlamamasi için hangi kremi veya yağı önerirsiniz bide ne zaman sürmeye baslamam gerekiyor bilgi verir misiniz
tazebiranne_hg04 Oznur663 14. Haftadan itibaren bio oil kullandım 7 aylık hamileyim karnımda şuan çatlak yok hiç
incitanem94 Oznur663 15. Haftadan beri hindistan cevizi yağıyla kakao yağını dönüşümlü kullanıyorum. Ben memnunum güzel kalıcı nemlendirme sağlıyor.
Hilalnur3850 Oznur663 bende yeni badem yağı sürmeye başladım o bölgenin nemli olması gerekiyor heralde çatlamaması için
Mesudesrds Oznur663 lierac diye Bi krem var çatlak kremi onu kullanıyorum suanlik catlagim yok çok şükür i sallana olmaz indirimdeyken almıştım şimdi kim bilir kaç para oldu
Dibekli Oznur663 ben baby vazalin kullanıyorum 27 haftalik hamileyim şimdilik catlagim yok 15. Haftadan sonra başladım günde en az 2 kere sürüyorum. Çok kasindiginda gerildiginde bu rakam 4 e kadar çıkıyor. İçeriğinde hindistan yagi ve gül yagi varmis .