Merhaba canım ben tam 5+0 da gittim doktor çok zorladığı için görmüştü ama çok ufaktı tavsiyem 6da. Sonra gitmen çünkü bana 1 hafta çok zor geçti çok şükür bu gün yolk kesesini ve ufak ufak kalbini gördük öyle rahatladım.İnsan sabredemiyor biliyorum ama bekleyip gitmeniz daha iyi bence