Hanımlar ben 35+5 haftalık hamileyim bugün diş doktoruna gittim, azı dişim çürüktü sallanıyordu ve kökü çıkmıştı batıyordu damağıma, diş doktoruna hamile olduğumu söyledim dişin süt dişi zaten sallanıyor spreyle uyuşturup hemen alalım dedi, bi sıkıntı var mı dedim yok dedi spreyi sıktı ve hemen aldım hiç stres falan yapmadım zaten sallamdığı için hemen çekti, İnternette araştırırken son 3 ayda çektirmek doğumu başlatabilir diye okudum korkuyorum bir şey olur mu, dişini çektiren anneler var mı