Semmra benim oğlumda öyle 7 aylık olduk şimdi ama bana öyle demedi dr büyük ihtimalle düzelmez ameliyatla alınır doğduktan sonra dedi ama bi umut belki küçülürse alınmaz atıl böbrek olarak vücudunda kalabilir dedi. Yani bir daha çalışmasının ihtimalini vermedi. Ama tek böbreklede gayet iyi yaşar dediler. Çok büyük benim bebeğimin böbreği bu yüzden karnıda şiş. Bana göre bebek 2 hafta önden gidiyor karnı 3 hafta önden gidiyor. Sizinki düzelebilir eğer öyle dedilerse sakın moral bozmayın. Ben Ağustos’ta doğum yaptım kızımı toprağa verdim üstelik tüp bebekti. Yaşayan bir tane çocuğum yok. İlkide dış gebelikti tüpümle beraber aldılar. Demem o ki oğluma gebeyim şuanda yaşasın sağlıkla kucağımıza alalımda tek böbrekmiş çift böbrekmiş bunları konuşmak bizim için nankörlük olur. Şükür Allah a yaşamsal fonksiyonları sağlıklı böyle düşünmek lazım. Başta üzülsekte sonra Allah a şükretmek lazım. Uzun oldu kusura bakma çok geçmiş olsun canım🙏🏻