sema_altas55 Kızlar 36+4üm şuanda normal doğum gözüküyor Allah izin verirse kişisel bakım bikini bölgesi ne zaman aldınız kaçıncı haftada kendim evde yapıcam bir şekilde 😅 Yapmalımıyım şimdi biraz daha bekleyimmi
Dilekkcan sema_altas55 Tecrübeli değilim ama her an herşey olabilir hazırlıklı olmak lazım😂Bence yapın
Deletedmom73711 sema_altas55 Bence şimdiden yaptır canım ne olur ne olmaz, hem ağda geç çıkartıyor zaten baktın çıkmaya başladı hala doğmuyor bir daha yaptırırsın beş dakikada🥰
Aysh89 sema_altas55 bn 32 haftalık oldum haftaya pazartesi gitmeyi düşünüyorum o zamana kadar Bi daha Allah kerim
SunnyG Herkesin tüylerinin uzama zamanı bir değil ki. Kimisi haftasında çıkıyor kimisi on güne. Siz daha iyi bilirsiniz yani.
Merve_tna sema_altas55 bende kendim yapıyorum benimde normal olucak doğumum her an hazırlıksız yakalanabiliriz o yüzden hiç beklemeyin çıktıkça alın derim ☺️
mirage333 sema_altas55 biraz sizin tüy cıkma durumunuza bagli bu durum. Benim o bölge lazerli ama nemli kısımdan illa 10 15 tanede olsa tüy cıkıyor. Ve onları 2 3 ay da 1 alsam yetiyor bana.
sema_altas55 mirage333 aay maşallah bende de o kısım da uzun sürüyor cıkamsı tek tük çıkar çıkmaya başladığında da onuda alırım gene eldivenle felan
Merve_tna Edu ağda yapamıyorum maalesef jilet kullanıyorum onda bile zorlanıyorum karnımdan dolayı ayna kullanıyorum
Eeeyyyllluuulll sema_altas55 ben 3 hafta önce eldivenle hallettim ama çıkmaya başladı. Bu arada ben de 36+4 üm😄. 38 de tekrar temizlicem alttan muayene başlıcak çünkü 38 de
sema_altas55 Eeeyyyllluuulll aynen bende eldivenle alıcam aldata canım cok az valla biraz daha bekleyim diyorum hani gelmezse bebek 😅
Deletedmom73711 sema_altas55 O kadar minik olursa almazsın zaten bir şey olmaz, çok küçük olur zaten görünmez bile utanma😂
Berglgzg @"sema_altas55″38 haftalığım her duşa girdiğimde alıyorum kendi çabalarımla her an herşey olabilir o yüzden sizde öyle yapın bence🥰