Zuzununannesi01 Kızlar bugün doktora gittim rahim arkaya dönük arkada yer yapmış dedi alttan baktı keseyi tek gördü bebek görünmedi haftaya tekrar bakalım dedi ama geçen hafta gittiğimde bak leke gibi olan embriyo demişti bugün niye görünmedi acaba kese çok güzel büyümüş dedi https://imgyukle.com/i/VTLIhP https://imgyukle.com/i/VTLT8q
Edabykl Zuzununannesi01 kese boyutun gayet iyi benim 5+2 de kese minicik gozuktu 8+1 de bebegim ve kalp atisi daha var 8.haftaya kadar gözükür 🌸
Busraey18 Zuzununannesi01 benimde sadece kese var 1.4 cm bana çok küçük dedi bugün doktor ya ben 5+5im
can_1anne Zuzununannesi01 aynı haftada sayılırız bizde pazartesi gittik keseyi gördü ama kalp atisi için haftaya randevu verdi .. ve doktorumuz da ayni
eab Edabykl benim kesem. 10 günde 2mm büyümüş bebek var kalp atışı var ama 6+4 de kese boyu 7-8mm di çok üzgünüm