Bugün perinataloji randevumuz vardı. 23 haftalık hamileyim. Çok şükür organlarında hiç bi sıkıntı çıkmadı. Sadece doktorumuz kalpte Müsküler vsd izlenildi dedi. Kalpte bi delik yok ama kalbin 2 yanağa ayrılan baş kısmında 2.0 mm kalınlığında açıklık var. Doğumdan sonra eko çekilsin dedi. Kapanadabilir kapanmayadabilir dedi. Normalde fetüs 6 hastalıkken kapanması gerekiyormuş. Bir de eğer içiniz rahatlasın isterseniz çocuk kardiyoloji doktoruna yönlendirdi şimdiden Bilgi alın dedi. Başına gelen anneler var mıdır ? Ya da bilgisi olan..