dddy Kızlar bebek kanala girince göğsün altında bi boşluk oluyormuş ya o bende olmadı poposu hala göğsümün hemen altında ama bugün aşırı derecede pubiste baskı hissediyorum sanki alttan çıkacak gibi bu neden olur yaşayan var mı ?
bebisimbenmmm dddy canim asagi iniyor kafasi poposu yukarda oluyor zaten eger popoya dogru baski varsa ilerliyor demektir
Kbra91 dddy 38 haftaya girdim. 37 de bebeğim doğum kanalına girdi karnım aşağıya düşünce cidden eğilip eskisi gibi ayakkabılarımı giyebiliyorum. Bebeğin poposu da göbek deliğinin oralarda tekmekleri orda hissediyorum. Boşluk hissedilmesi normal