Merhaba kızlar dün tetanoz aşısı oldum hafif kol agrım vardı ama bugün çok kötüyüm heryerim agrıyor eklem yerlerim falan ilk gebeliğim biraz tedirginim eşimi bekliyorum doktora gidicem sizce bi sıkıntı olur mu doktor da ne yapar bilmiyorum ordan da biraz korkuyorum