İsim konusunda bende yardım isteyeceğim.Benim biraz sıkıntılı bir süreç oldu isim konusu şöyle bir özet geçmek istiyorum inş okuyup bana fikir verecek olan olur 🫶🏻Öncelikle eşimle biz hamile kalmadan önce kız olursa ben erkek olursa eşim koyacak diye anlaştık.Daha evlenmeden nişanlılık sürecinde hatta eşimin erkek ismi belliydi benimde kız üniversite yıllarımda bir bebekte duyduğum isimdi.Bir gün kardeşimde otururken eşim Ateş ismini istediğini söyledi kardeşimde bende onu istiyorum dedi eşimde sende evlen sende koy dedi bu arada kardeşim evli değil 6 yıldır beklediği biri var onunla bu ismi düşünmüşler ama üniversite zamanlarında o da hep erkek olursa Ayaz istiyorum diyordu bu ismi istediğini biliyorum Ateşi de konuşma esnasında duydum.Fakat o bana daha önce bir ara demiş ama hiç hatırlamadım çünkü çok dillendirdiği bir şey değildi sonra bebeğimizin cinsiyeti erkek olunca eşim Ateş dedi sonra kardeşim ocakta yılbaşı sabahı bana o ismi ben istiyordum siz bana ayıp ettiniz dedi bende eşiminde hayali gençlikten ne yapabilirim sonuçta evlenmedin ilerde çocuğun kız mı olacak belli değil hani eşimi de isteğinden neden vazgeçirelim dedim bizimle bir aya yakın konuşmadı sonra ben gidip evine barıştım ve isim konusu bir daha açılmadı şu an doğuma az kaldı ve kardeşimle isim konusunu konuşamıyorum çünkü bu kadar küsüp bizimle konuşmayacak kadar taktığını öğrendikten sonra eşime de açınca sinirleniyor bende o süreçte çok üzüldüm isimden de biraz soğudum bir süre eşime değiştirtmek için uğraştım anlamı zor şöyle böyle diye hatta camiye gidip hoca ile ismin anlamını bile konuştu ama bu ismi çok istiyordum dedi şimdi de istiyor ve ben bu durumda baya arada kaldım sizce ne yapmalıyım fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim🤲