elifvetomcuk bugün 33+0 olduk bebegimin kilosu 1960 Gr. pek kilo alamamış. sizde durumlar nasıl ne yemeliyiz kızlar
smnrsmnr elifvetomcuk 32de 1890 gr. Şu an 33 oldum. 34 te randevu var bakalım ne olmuş. Doktorum normal dedi. İri değil normal bir bebek dedi
ruveyda3849 Benim de 1900 kilosu 33 hafta. Doktor gayet normal dedi. Bence sağlıklıysa çok da önemli değil kilosu. Anne sütü ile toparlar inşallah