Minisimb Haticebicer ben 20.haftada gitmiştim herşeyi gördü ama 22de tekrar gel beyin ve kalbe tekrar bakalım demişti. Yine de erken gitmemekte fayda var bence ideali 22
Ormanmeyveli -MinikveAnnesi- Ben de net olsun diye 23. Hafta istemiştim gittiğim doktor kabul etmedi bilmiyorum 🤷♀️
-MinikveAnnesi- Ormanmeyveli demekki hastaneden hastaneye doktordan doktora degisiyor ben universite hastanesinde yaptırdım 24 e kadar yapılıyor demisti
teachering06 20+3te bakacak doktorum cumartesi gideceğim,2 hafta önce gittiğimde, 2 hafta sonra ayrıntılı ultrasona gel demişti