Ebruub Merhaba kızlar 33+5 teyim bebegın kılosunun bugun 2250 olduğunu ogrendım doktorum sınırda zayıf dedi .Bu haftadan sonra neye dıkkat etmelıyım sizce ya neler yemeliyim et süt yumurta başka ?
Caglatan Ebruub bu doktorlarıda anlamıyorum ya neresi zayıf 38 haftada 2500 dogan bebekler var cokta saglıklılar önemli olan saglıklı olması
tarcinnnn Ebruub muz ve süt bence en önemli olanı. Bugün appte de çıktı hatta günde 2 küçük muz tüketin diyordu
Ebruub Caglatan aynısını bende düşündüm komşumun gelını toplam beş kılo aldı 2500 bebek 2500 de suyuymuş bana zayıf sınırda dedi moralim çok bozukdu
MDeniz42 Ebruub niye zayıf olsun anlayamadım bence gayet iyi önemli olan sağlıklı olması. Zten bebeğin genlerden gelen maksimuma ulaşma sınırı var. Bence doktorunuzun kafası karışmış ☺️
hnd_ Merhaba, tahin pekmez, yumurta, muz, kaşar, ceviz, kırmızı et ve yoğurt. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻