Kızlar 39+1 de çatı muayenesine gittim açılma yok dedi doktorum haftaya kadar herhangi bir şekilde doğum kendiliğinden başlamazsa her şey normal giderse suni sancı ile doğum başlatacağını söyledi . Sizde böyle bir durum var mı ? Açılma olması icin ne yapmam gerekiyor ?