Betih03 Merhaba arkadaskar 7+4 hf hmleyim hamilelikte asi varmi saglik ocagina bildirmemiz gerekiyormu ?
Calasun Betih03 tetenoz aşın vad 21 den sonra iki doz saglık ocagı yapıyor haftan gelince doktorun yönlendiriyor canım
kavunicibalik Betih03 sağlık ocağından sizi arayıp kontrol için çağırıyorlar ve aşı takibi de dahil her türlü takibi yapıyorlar. Eğer bu bilgilendirmeyi henüz yapmadılarsa kayıtlı olduğunuz sağlık ocağına gidip gebe olduğunuzu bildirmeniz gerekir.
Filizdogan Betih03 bağlı olduğun sağlık ocağına hamıle olduğunu bildır canım ebe takıbını yapacak zaten zaten aşı kartı ne alsan gelmen gerekıyo söyleyecek benı doktorum yonlendırmedı doktoru bekleme yanı
Anneyimm Betih03 saglik ocağından gebelik takibi icin kayit actrman lazm sonrasinda bilgilndryrlar zaten
Haticemustafa Betih03 var cnm 2 doz aşı vr bi 20. Hftada biri 24. Hftada tetanoz aşısı sen saglik ocaginada git gebe oldugunh bildir onlar nezaman gelecegini napacaginj hepsini söylüyor 🤗
Lale19 Betih03 sağlık ocağına bildir canm hem senin aşın var hemde bebek doğduktan sonra da bebeğin aşıları var ihmal etme