2prensesannesiiii Bu ay 4 gün Erken Yumurtlama gördüm. Yumurtlamays göre hesapladığımda 16-17 si işte. Ama normalde döngüme göre Hesaplayınca 19u
Kuzum zaten hiç gecikme olacağını sanmıyorum da, öyle bile olursa pazar günü yaparım diye düşünüyorum. Babalar günü hem o gün. Ah bir nasip olmaz mı sürpriz yapayım eşime. Çok isterim 🥰 bilmiyorum artık bakalım nasip…