Busraey18 https://imgyukle.com/i/VTY1Ge Kızlar bakarmısınız üstteki geçen hafta alttaki bugün sadece kese var alttan ve karından bakıldı göremedi bu arada aslında 7 haftalık ama geç döllenme var. Boş gebelik mi bebeğim görünmez mi 😔😔😔
Mihrimahvuslat Busraey18 benimde 7+6 boş keseydi düşük yaptım ama sen inşallah bebeğini görürsün hayırlısıyla 🥺
Ozgee96 Busraey18 moralini bozma bende kese 16 mm görünmedi bos gebelik demeleri icin kesenin 25 mm olması gerekiyormus ben iyice araştırdım insallah bebeklerimiz görünür rabbim insallah kismetimizden yazmıştır bu acıyi kimseye yasatmasın 🙏🙏🙏
Busraey18 Ozgee96 doktor da aynısını dedi 25 olsaydı boş gebelik dicektim dedi haftaya bida gel dedi ama bu şekilde kalırsa yine sağlıksız derim dedi😔
Deletedmom83940 Busraey18 ultrasona göre haftan küçük bir 4+5 biri 5+5 görünüyor geç göllenme olabilir sabret
Busraey18 Deletedmom83940 zaten geç döllenmeyle bu şekilde görünüyor normalde bugün 7 haftalık olması lazımdı
Minnosumm89 Busraey18 banada öyle dedi doktor Düşer bekleyelim dedi 1 hafta sonra gittim kalp atışı olmuştu büyük ihtimal 8 e kadar beklenir
Ozgee96 Busraey18 bekle ve allahtan umudunu kesme kurban oldugum allah derdinini veren dermanınıda verir dua et hep dua et hayat mucizelerle dolu
Deletedmom83940 Busraey18 tamam biliyorum anladım demek istediğini ultrasona göre haftasını yakaladığında görünür şu an küçük
Ozgee96 Busraey18 umutsuz olma bak benimkide öyle sende gördun ve senin kesen daha küçük insallah saglıkla bebeklerimizi kucagımiza alacaz
Tekininannesi Busraey18 5 haftalik yaziyor kağıtta daha çok erken bebeğin görünmesi için 😊 geç dollenme olmus