Mavii_176 benim ilk ay klomen artı ovitrelle iğneydi bu ay letu artı 2 iğne ve sonraki günde ovitrelle iğneydi. Dün akşam adet oldum. Bu ayda doktor tekrardan böyle deneriz olmazsa eşin ile seni araştıracam dedi yani tahlillere geçeriz o vakit dedi. Bakalım hayırlısı. Yani dün çok umutluydum eşime babalar günü sürprizi olur diye çok dua ettim adama adet oldum haberini verdim🙄 bilmiyorum ne diyecem çökmüş durumdayım. Oğlum var bir tane 2.5 yaşında o nasıl olmuş hayret ediyorum