miniksen ah kuzum dün saatlerce ağladım benimki de gece gündüz hiç durmazdi 36+2 haftalığız dün karnımı sarsmama rağmen hareket etmedi ağlaya ağlaya bir hal oldum. Sonra araştırdım 15-20 dk yürü tatlı bir şeyler ye sola yat gün içinde 10 defa hareket ediyorsa sıkıntı yokmuş artık büyüdükleri için yerleri daralınca yavaş ve az hareket ediyorlarmış dediklerimi yap yine de için rahat etmezse git bir hastaneye için rahat etsin en azından ama içini ferah tut🥰😘